1.
Koszty poniesione na ochronę prawną w przypadku, o którym mowa w art. 142a ust. 1
i 3 oraz art. 142b ust. 3 ustawy, funkcjonariusz dokumentuje za pomocą faktur, w tym
elektronicznych, rachunków lub dokumentów sporządzonych na piśmie, potwierdzających
datę ich poniesienia oraz ich wysokość, a także pozwalających na jednoznaczne ustalenie
podmiotu świadczącego ochronę prawną na rzecz funkcjonariusza.
2.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, dołącza się do wniosku, o którym mowa w § 2 ust.
1.
3.
W przypadku ubiegania się przez funkcjonariusza o zwrot kosztów poniesionych na jego
ochronę prawną w przypadku, o którym mowa w art. 142a ust. 1 ustawy, do wniosku o zwrot kosztów poniesionych na ochronę prawną
funkcjonariusza dołącza się dodatkowo kopię odpisu prawomocnego orzeczenia o umorzeniu
postępowania z powodu braku ustawowych znamion czynu zabronionego lub niepopełnienia przestępstwa albo prawomocnego wyroku
uniewinniającego.