1.
Spółka, w terminie 14 dni od dnia otrzymania od ministra właściwego do spraw aktywów
państwowych informacji o liczbie akcji przeznaczonych do nieodpłatnego udostępnienia
uprawnionym pracownikom, ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej
urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw aktywów państwowych, na głównej
stronie internetowej spółki i przez wywieszenie ogłoszenia w widocznym, publicznie
dostępnym miejscu w siedzibie spółki oraz we wszystkich jej oddziałach i zakładach,
o terminie udostępnienia do wglądu listy, o której mowa w § 7 ust. 2, oraz o terminie,
miejscu i sposobie składania reklamacji co do okresu zatrudnienia w spółce. Ogłoszenie
zawiera również informację o terminie wygaśnięcia prawa. Przepisy § 2 ust. 3 i 4 stosuje
się odpowiednio.
2.
Informacja o terminie, miejscu i sposobie składania reklamacji co do okresu zatrudnienia
w spółce, o terminie udostępnienia do wglądu listy, o której mowa w § 7 ust. 2, oraz
terminie wygaśnięcia prawa może zostać przekazana uprawnionym pracownikom pisemnie
przesyłkami poleconymi.