Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracjiz dnia 28 maja 2020 r.w sprawie określenia właściwości urzędu stanu cywilnego dla gminy Stoczek Łukowski i miasta Stoczek Łukowski 1)Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 2264).

Treść rozporządzenia

Na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego   (Dz. U. z 2020 r. poz. 463 i 695) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Z dniem 1 lipca 2020 r. urząd stanu cywilnego miasta Stoczek Łukowski w powiecie łukowskim, województwie lubelskim, zwanego dalej „miastem Stoczek Łukowski”, jest właściwy dla gminy Stoczek Łukowski w powiecie łukowskim, województwie lubelskim, zwanej dalej „gminą Stoczek Łukowski”, oraz dla miasta Stoczek Łukowski.

§ 2.

Z dniem 1 lipca 2020 r. kierownik urzędu stanu cywilnego miasta Stoczek Łukowski staje się właściwym do dokonywania czynności w sprawach wszczętych i niezakończonych przed dniem 1 lipca 2020 r. prowadzonych przez kierownika urzędu stanu cywilnego gminy Stoczek Łukowski.

§ 3.

Kierownik urzędu stanu cywilnego gminy Stoczek Łukowski z dniem 30 czerwca 2020 r. przekazuje kierownikowi urzędu stanu cywilnego miasta Stoczek Łukowski przechowywane księgi stanu cywilnego, akta zbiorowe rejestracji stanu cywilnego, skorowidze alfabetyczne oraz akta spraw prowadzonych przed dniem 1 lipca 2020 r.

§ 4.

Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
1)
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 2264).