1)
mapę emisyjną dla dróg i linii kolejowych, która charakteryzuje uśrednione z poprzedniego
roku kalendarzowego dobowe natężenie ruchu;
2)
mapę imisyjną, która charakteryzuje stan akustyczny środowiska, obrazującą poziom
hałasu w środowisku na wysokości 4 m nad poziomem terenu, z uwzględnieniem zróżnicowania
ukształtowania terenu, stanu i sposobu jego zagospodarowania oraz lokalnych średnich
warunków meteorologicznych za okres ostatnich 10 lat wraz z przypisaną liczbą osób,
szpitali, domów pomocy społecznej i obiektów związanych ze stałym lub czasowym pobytem
dzieci i młodzieży, zagrożonych hałasem; mapa ujmuje poziom hałasu oddzielnie dla
hałasu drogowego, szynowego, lotniczego oraz przemysłowego, w tym portowego:
a)
wyrażonego wskaźnikiem LDWN w każdym z następujących przedziałów wartości podanych w dB:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
większe lub równe 80 dB (≥80 dB),
b)
wyrażonego wskaźnikiem LN w każdym z następujących przedziałów wartości podanych w dB:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
większe lub równe 75 dB (≥75 dB);
3)
mapę terenów objętych ochroną akustyczną przedstawiającą granice terenów, o których
mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy, wraz z przyporządkowanymi
im dopuszczalnymi poziomami hałasu wyrażonymi wskaźnikami LDWN i LN, wynikającymi z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innych aktów
prawa miejscowego wydanych na podstawie art. 118b i art. 135 ustawy lub z faktycznego
zagospodarowania terenu, o którym mowa w art. 115 ustawy;
4)
mapę terenów zagrożonych hałasem charakteryzującą tereny, na których są przekroczone
dopuszczalne poziomy hałasu wyrażone wskaźnikami LDWN lub LN, w każdym z następujących przedziałów wartości podanych w dB, oddzielnie dla hałasu
drogowego, szynowego, lotniczego oraz przemysłowego, w tym portowego:
5)
mapy przedstawiające rezultaty działań planowanych do realizacji w ciągu 5 lat, o
których mowa w ust. 3 pkt 14 lit. a, oddzielnie dla hałasu drogowego, szynowego, lotniczego
i przemysłowego, w tym portowego, które obrazują tereny zagrożone hałasem zlokalizowane
w miejscach tych działań, ujmujące przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu wyrażonych
wskaźnikami LDWN i LN, w każdym z następujących przedziałów wartości podanych w dB:
6)
mapę granic miasta, opracowaną z wykorzystaniem danych pochodzących z bazy danych,
o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne
i kartograficzne, wraz z liczbą mieszkańców tego miasta;