1.
W okresie zawieszenia kształcenia organy kolegialne uczelni, organy kolegialne samorządu
studenckiego, komisje stypendialne, komisje i zespoły powołane w postępowaniach w
sprawach nadania stopni i tytułu prowadzonych w uczelniach oraz komisje i inne gremia
działające na podstawie statutów uczelni mogą podejmować uchwały w trybie obiegowym
albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej, niezależnie od tego, czy taki tryb
ich podejmowania został określony w aktach wewnętrznych uczelni lub aktach regulujących
działanie tych podmiotów.
2.
W okresie zawieszenia kształcenia:
1)
egzaminy doktorskie oraz obrona rozprawy doktorskiej mogą być przeprowadzane poza
siedzibą uczelni, z wykorzystaniem technologii informatycznych zapewniających kontrolę
ich przebiegu;
2)
można zawiesić czynności w postępowaniach w sprawie nadania stopni i tytułów naukowych,
w przypadku braku możliwości podejmowania uchwał w głosowaniu tajnym.
3.
Protokoły z posiedzeń organów, komisji, zespołów i gremiów, o których mowa w ust.
1, mogą być akceptowane w trybie obiegowym albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej
niezależnie od tego, czy taki sposób akceptacji został przewidziany w przepisach wewnętrznych
uczelni.