Zbiór dokumentów rozpoczyna się od karty przeglądowej, na której są zamieszczane następujące
dane:
1)
sygnatura akt do zgłoszeń wierzytelności;
2)
imię i nazwisko upadłego albo jego nazwa;
3)
numer PESEL albo numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku ich braku - inne
dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację, w szczególności numer paszportu i oznaczenie
państwa wystawiającego paszport albo numer karty pobytu w Rzeczypospolitej Polskiej,
albo numer w zagranicznym rejestrze, albo zagraniczny numer identyfikacji lub identyfikacji
podatkowej, a także numer identyfikacji podatkowej (NIP) upadłego, jeżeli upadły ma
taki numer;
4)
adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail upadłego i pełnomocnika upadłego,
o ile pełnomocnik został ustanowiony;
5)
data ogłoszenia upadłości;
6)
data obwieszczenia o ogłoszeniu upadłości;
7)
oznaczenie sądu, który prowadzi postępowanie upadłościowe;
8)
imię i nazwisko syndyka oraz informację, czy syndyk posiada tytuł kwalifikowanego
doradcy restrukturyzacyjnego, numer licencji doradcy restrukturyzacyjnego, a w przypadku
spółek handlowych pełniących funkcję syndyka - nazwa spółki oraz jej numer w Krajowym
Rejestrze Sądowym;
9)
adres korespondencyjny, adres e-mail oraz numer telefonu syndyka;
10)
spis pism oraz zgłoszeń wierzytelności wpływających do zbioru dokumentów w toku postępowania,
zawierający oznaczenie wierzyciela: imię, nazwisko albo nazwę, adres, numer PESEL
albo numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku ich braku - inne dane umożliwiające
jednoznaczną identyfikację, w szczególności numer paszportu i oznaczenie państwa wystawiającego
paszport albo numer karty pobytu w Rzeczypospolitej Polskiej, albo numer w zagranicznym
rejestrze, albo zagraniczny numer identyfikacji lub identyfikacji podatkowej, a także
NIP, data wpływu i numer karty, na której zamieszczono zgłoszenie wierzytelności,
lub pismo wraz z załącznikami oraz uwagi.