W świadectwie służby umieszcza się dane niezbędne do ustalenia uprawnień ze stosunku
służbowego i uprawnień z ubezpieczenia społecznego funkcjonariusza dotyczące:
1)
imienia (imion) i nazwiska funkcjonariusza, daty i miejsca jego urodzenia oraz imion
rodziców, jednostki lub jednostek organizacyjnych, w których funkcjonariusz pełnił
służbę, okresu pełnienia służby lub zatrudnienia oraz rodzaju służby (przygotowawcza,
stała);
okresu pełnienia służby lub zatrudnienia w szczególnym charakterze w rozumieniu przepisów
o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;
zajmowanego stanowiska i posiadanego stopnia służbowego w dniu zwolnienia ze służby,
wygaśnięcia stosunku służbowego, wydalenia ze Służby Celno-Skarbowej albo przekształcenia
stosunku służbowego w stosunek pracy;
podstawy prawnej zwolnienia ze służby, wygaśnięcia stosunku służbowego, wydalenia
ze Służby Celno-Skarbowej albo przekształcenia stosunku służbowego w stosunek pracy;
7)
okresów nieskładkowych przypadających w okresie pełnienia służby lub zatrudnienia,
których dotyczy świadectwo służby, uwzględnianych przy ustalaniu prawa do emerytury
lub renty;
8)
wypłaty odprawy emerytalnej albo rentowej;
9)
potrąceń z uposażenia, o których mowa w art. 249 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej, zwanej dalej „ustawą”;
10)
przywrócenia funkcjonariusza do służby określone w art. 184 ust. 3 i 4, art. 185 ust.
1 i 3 oraz art. 187 ustawy.