Złożone i nierozpatrzone przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia wnioski
o:
1)
objęcie refundacją i ustalenie urzędowej ceny zbytu leku, środka spożywczego specjalnego
przeznaczenia żywieniowego, wyrobu medycznego, który nie ma odpowiednika refundowanego
w danym wskazaniu,
2)
podwyższenie urzędowej ceny zbytu leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia
żywieniowego, wyrobu medycznego objętego refundacją, który nie ma odpowiednika refundowanego
w danym wskazaniu
- które zawierają w swej treści albo w uzasadnieniu analizę kliniczną, ekonomiczną,
wpływu na budżet podmiotu zobowiązanego do finansowania świadczeń ze środków publicznych
i racjonalizacyjną, o których mowa w
art. 25 pkt 14 lit. c i art. 26 pkt 2 lit. h-j ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji
leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, sporządzone zgodnie z przepisami
rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań,
jakie muszą spełniać analizy uwzględnione we wnioskach o objęcie refundacją i ustalenie
urzędowej ceny zbytu oraz o podwyższenie urzędowej ceny zbytu leku, środka spożywczego
specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrobu medycznego, które nie mają odpowiednika
refundowanego w danym wskazaniu
(Dz. U. poz. 388), podlegają rozpatrzeniu.