1.
Przełożony właściwy w sprawie postępowania kwalifikacyjnego - na podstawie liczby
kandydatów do służby, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 4,
oraz minimalnej liczby osób planowanych do przyjęcia do służby w danym terminie -
może podjąć decyzję o czasowym wstrzymaniu możliwości przyjmowania tych dokumentów
od kandydatów do służby.
2.
W przypadku podjęcia decyzji, o której mowa w ust. 1, przełożony właściwy w sprawie
postępowania kwalifikacyjnego zamieszcza informację o tej decyzji odpowiednio na stronie
podmiotowej Komendanta Głównego Policji, Komendanta CBŚP, Komendanta BSWP, Komendanta
CBZC, komendantów wojewódzkich (Stołecznego) Policji, komendantów powiatowych (miejskich,
rejonowych) Policji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie tych jednostek
organizacyjnych Policji, wskazując okres, na jaki wstrzymano przyjmowanie tych dokumentów.
W przypadku komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji informację o czasowym wstrzymaniu
przyjmowania dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 4, od kandydatów do służby
przesyła się odpowiednio do wojewódzkich oraz powiatowych urzędów pracy.