Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracjiz dnia 14 stycznia 2022 r.w sprawie zakresu danych zawartych w zbiorczym zestawieniu świadczeń ratowniczych 1)Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 2264).

Treść rozporządzenia

Na podstawie art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych   (Dz. U. poz. 2490) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Rozporządzenie określa zakres danych zawartych w zbiorczym zestawieniu świadczeń ratowniczych przyznanych w danym miesiącu.

§ 2.

Zbiorcze zestawienie świadczeń ratowniczych przyznanych w danym miesiącu zawiera:

1)

dane dotyczące świadczeniobiorcy:

a)

numer świadczeniobiorcy w przekazywanym zestawieniu,

b)

pierwsze imię,

c)

drugie imię,

d)

nazwisko,

e)

datę urodzenia,

f)

numer PESEL (jeśli nadano ten numer),

g)

serię i numer dowodu osobistego lub numer paszportu (jeśli nie nadano numeru PESEL),

h)

adres miejsca zamieszkania:
  •   -  
    nazwę ulicy,
  •   -  
    numer domu,
  •   -  
    numer lokalu,
  •   -  
    kod pocztowy,
  •   -  
    miejscowość,
  •   -  
    gminę/dzielnicę,
  •   -  
    powiat,
  •   -  
    województwo,
  •   -  
    nazwę państwa zamieszkania świadczeniobiorcy,

i)

adres do korespondencji:
  •   -  
    nazwę ulicy,
  •   -  
    numer domu,
  •   -  
    numer lokalu,
  •   -  
    kod pocztowy,
  •   -  
    miejscowość,
  •   -  
    gminę/dzielnicę,
  •   -  
    województwo,
  •   -  
    nazwę państwa zamieszkania świadczeniobiorcy,

j)

informację o sposobie wypłaty świadczenia ratowniczego (w zależności od wyboru dokonanego przez świadczeniobiorcę: 1 - na rachunek bankowy, 2 - na adres zamieszkania, 3 - na adres do korespondencji),

k)

numer konta bankowego,

l)

nazwę banku;

2)

dane dotyczące organu przyznającego świadczenie ratownicze:

a)

nazwę,

b)

REGON,

c)

adres:
  •   -  
    nazwę ulicy,
  •   -  
    numer budynku,
  •   -  
    numer lokalu,
  •   -  
    kod pocztowy,
  •   -  
    miejscowość,

d)

dane organu przyznającego świadczenie ratownicze:
  •   -  
    imię,
  •   -  
    nazwisko,
  •   -  
    stanowisko służbowe;

3)

pozostałe dane:

a)

kwotę przyznanego świadczenia ratowniczego,

b)

datę złożenia wniosku o przyznanie świadczenia ratowniczego,

c)

numer wniosku o przyznanie świadczenia ratowniczego nadany przez organ przyznający świadczenie ratownicze podczas rejestracji tego wniosku,

d)

numer decyzji w sprawie przyznania świadczenia ratowniczego,

e)

datę wydania decyzji w sprawie przyznania świadczenia ratowniczego,

f)

datę, od której przyznano prawo do świadczenia ratowniczego,

g)

czas czynnego uczestnictwa w działaniach ratowniczych lub akcjach ratowniczych będącego podstawą przyznania świadczenia ratowniczego - podany w latach, miesiącach i dniach.

§ 3.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2022 r.
1)
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 2264).