1.
Księgę ewidencji nieletnich prowadzi się chronologicznie według daty przyjęcia nieletniego
do ośrodka, zakładu lub schroniska.
2.
Do księgi ewidencji wpisuje się: imię i nazwisko nieletniego przyjętego do ośrodka,
zakładu lub schroniska, datę i miejsce urodzenia, imiona i nazwiska rodziców oraz
ich adres zamieszkania, imiona i nazwiska oraz adresy opiekunów prawnych, nazwę organu,
do którego dyspozycji nieletni pozostaje, adres dotychczasowego miejsca pobytu stałego
(zameldowania), a jeżeli nie ma on stałego zameldowania, odnotowuje się, skąd przybył,
datę przyjęcia do ośrodka, zakładu lub schroniska oraz datę i przyczynę skreślenia
z ewidencji, nazwę i adres ośrodka, zakładu lub schroniska, do którego nieletni został
przeniesiony, adres rodziców (opiekunów), którym został oddany, adres i miejsce pracy
- jeżeli nieletni został usamodzielniony.