Ponadto treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, aby mogły zostać uznane za zgodne z umową,
muszą:
1)
nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych
lub dobrych praktyk;
2)
występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność,
dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę
charakter treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez
przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w
szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
a)
nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim
wiedzieć,
b)
przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków
i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c)
publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
3)
być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może
rozsądnie oczekiwać;
4)
być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione konsumentowi
przez przedsiębiorcę przed zawarciem umowy.