1.
Pracodawca będący podmiotem wskazanym w art. 541 ust. 7 ustawy sporządza - w ramach wyłączenia na wniosek - pisemny wniosek, wskazując w nim imiennie osoby spełniające
warunki, o których mowa w § 6 ust. 1 i 2, i przesyła go szefowi wojskowego centrum
rekrutacji.
2.
Wniosek sporządza się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej.
Pismo utrwalone w postaci papierowej opatruje się podpisem własnoręcznym. Pismo utrwalone
w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym albo podpisem osobistym.
3.
We wniosku ujmuje się następujące dane wskazanych w nim osób: imię (imiona) i nazwisko
- a w przypadku zmiany nazwiska również nazwisko rodowe - oraz numer PESEL, stopień
wojskowy, adres miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące,
określenie zajmowanego stanowiska lub pełnionej funkcji, a także uzasadnienie konieczności
wyłączenia, a w odniesieniu do przedsiębiorców, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 3,
również decyzję o nałożeniu obowiązku realizacji zadań na rzecz Sił Zbrojnych.
4.
Wzór wniosku jest określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia.