1.
Przedsiębiorca prowadzący działalność usługową w zakresie gastronomii lub hotelarstwa
uwidacznia ceny oferowanych potraw, wyrobów, noclegów, wyżywienia i innych oferowanych
usług w cenniku.
2.
Cennik, o którym mowa w ust. 1, zawiera także aktualne informacje umożliwiające konsumentom
identyfikację ceny z potrawą lub wyrobem, w szczególności pełną nazwę potrawy lub
wyrobu, pod którą są one sprzedawane, oraz określenie ilości potrawy lub wyrobu, do
której odnosi się cena.
3.
Przedsiębiorca, o którym mowa w ust. 1:
1)
zapewnia konsumentom wystarczającą liczbę cenników oferowanych potraw, wyrobów i napojów
oraz udostępnia je przed przyjęciem zamówienia;
2)
wywiesza cenniki w miejscu ogólnodostępnym wewnątrz lub na zewnątrz lokalu gastronomicznego;
3)
wykłada lub wywiesza w każdym pokoju hotelowym katalog zawierający ceny noclegu, wyżywienia
lub innych oferowanych usług;
4)
wykłada lub wywiesza w miejscu przeznaczonym do odbywania rozmów telefonicznych cennik,
zawierający cenę za jeden impuls telefoniczny i inne opłaty za usługi dodatkowe, związane
z łączeniem rozmowy.