1.
W celu ewaluacji Programu, organ prowadzący szkołę, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt
1-3, który otrzymał wsparcie finansowe, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, składa do
właściwego wojewody, za pośrednictwem strony internetowej Programu, informację o wykorzystaniu
wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, w terminach określonych w
harmonogramie Programu.
2.
W celu ewaluacji Programu, odpowiednio dyrektor szkoły i kierownik, o których mowa
w § 6 ust. 1 pkt 1 lit. b i c oraz pkt 2, składa do ministra właściwego, o którym
mowa w § 4 ust. 1 pkt 4-6, za pośrednictwem strony internetowej Programu, informację
o wykorzystaniu wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, w terminach
określonych w harmonogramie Programu.
3.
Informacja, o której mowa w ust. 1 i 2, zawiera:
1)
kwotę wykorzystanego wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, w odniesieniu
do danej szkoły biorącej udział w Programie;
2)
wykaz zakupionego wyposażenia dla danej szkoły biorącej udział w Programie;
3)
informację o zakresie wykorzystanego wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust.
1 pkt 1;
4)
informację o ewentualnych trudnościach przy wykorzystywaniu wsparcia finansowego,
o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.