1.
Informacja o:
1)
zarejestrowaniu w systemie teleinformatycznym sprawy obejmująca numer w Rejestrze,
sygnaturę sprawy i datę rejestracji sprawy albo
2)
dokonaniu wpisu w pozycji Rejestru obejmująca numer w Rejestrze, sygnaturę sprawy,
datę dokonania wpisu i numer wpisu
- dotycząca podmiotu wpisanego do rejestru, o którym mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1 lub
2, jest automatycznie przesyłana za pośrednictwem systemu teleinformatycznego każdemu,
kto za pośrednictwem tego systemu wskazał numer w Rejestrze podmiotu, którego informacja
ta ma dotyczyć.
2.
Informacje, o których mowa w ust. 1, są przesyłane przez wskazany okres, nie dłużej
niż przez rok, albo do chwili rezygnacji z otrzymywania tych informacji. Dopuszczalne
jest przedłużanie tego okresu, każdorazowo na czas nie dłuższy niż rok.
3.
Każdemu przesyła się jednocześnie informacje dotyczące nie więcej niż pięćdziesięciu
podmiotów.
4.
Informacja jest przesyłana automatycznie po:
1)
zarejestrowaniu w systemie teleinformatycznym sprawy dotyczącej podmiotu, którego
numer w Rejestrze wskazano - w przypadku informacji, o której mowa w ust. 1 pkt 1,
albo
2)
dokonaniu wpisu w pozycji Rejestru podmiotu, którego numer w Rejestrze wskazano -
w przypadku informacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2.