Rozporządzenie Ministra Cyfryzacjiz dnia 6 maja 2022 r.zmieniające rozporządzenie w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL 1)Minister Cyfryzacji kieruje działem administracji rządowej - informatyzacja, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 października 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Cyfryzacji (Dz. U. poz. 1716).

Spis treści

Treść rozporządzenia

Na podstawie art. 23 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności   (Dz. U. z 2021 r. poz. 510, z późn. zm.2)Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2021 r. poz. 1000, 1641 i 1978 oraz z 2022 r. poz. 350, 583, 655 i 830.) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL   (Dz. U. z 2015 r. poz. 1984) wprowadza się następujące zmiany:

1)

w § 3 w ust. 1 i 2 i w § 5 w ust. 3 wyraz „wewnętrznych” zastępuje się wyrazem „informatyzacji”;

2)

załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia;

3)

załącznik nr 2 otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia;

4)

załącznik nr 3 otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 3 do niniejszego rozporządzenia.

§ 2.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.
1)
Minister Cyfryzacji kieruje działem administracji rządowej - informatyzacja, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 października 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Cyfryzacji (Dz. U. poz. 1716).
2)
Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2021 r. poz. 1000, 1641 i 1978 oraz z 2022 r. poz. 350, 583, 655 i 830.

Załącznik nr 1   -   Wniosek o nadanie numeru PESEL (wzór)

Załącznik nr 2   -   Powiadomienie o nadaniu numeru PESEL (wzór)

Załącznik nr 3   -   Powiadomienie o zmianie numeru PESEL (wzór)