Rodzaje wynikowych informacji statystycznych
Finanse uczelni - m.in.: przychody, koszty, wynik finansowy, fundusze, źródła finansowania,
nakłady inwestycyjne, w przekrojach: uczelnie publiczne i niepubliczne, typ instytucji
systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
Liczba domów studenckich i miejsc, liczba stołówek studenckich, liczba zakwaterowanych
studentów i doktorantów, łącznie z cudzoziemcami, w przekrojach: NUTS 1, województwa,
NUTS 2, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
Formy świadczeń dla doktorantów, w przekrojach: województwa, stypendia socjalne, stypendia
rektora, stypendia dla osób z niepełnosprawnościami, stypendia fundowane, zapomogi,
typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
Mobilność edukacyjna, w przekrojach: kraj, wiek, płeć, rodzaj studiów.
Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, w przekrojach: województwa, wymiar
zatrudnienia, płeć, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki, forma własności
uczelni.
Uczelnie i ich filie, w przekrojach: NUTS 1, województwa, NUTS 2, NUTS 3, powiaty,
gminy, liczba, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
Formy świadczeń dla studentów, w przekrojach: NUTS 1, województwa, NUTS 2, stypendia
socjalne, stypendia rektora, stypendia dla osób z niepełnosprawnościami, stypendyści
strony polskiej, stypendia fundowane, zapomogi, typ instytucji systemu szkolnictwa
wyższego i nauki.
Liczba nadanych tytułów profesora, stopni doktora habilitowanego i stopni doktora,
w przekrojach: dziedziny nauki i dyscypliny naukowe, dziedzina sztuki i dyscypliny
artystyczne, płeć, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
Nauka języków obcych, liczba studentów uczących się języków obcych nowożytnych i innych
w formie obowiązkowego lektoratu, w przekrojach: studenci uczący się jednego, dwóch,
trzech i większej liczby języków obcych, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego
i nauki.
Liczba osób pobierających stypendia dla doktorantów (doktoranckie, projakościowe)
na studiach doktoranckich oraz pobierających stypendia doktoranckie w szkołach doktorskich,
w przekrojach: województwa, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
Nauczyciele akademiccy, w przekrojach: NUTS 1, województwa, NUTS 2, stanowiska i grupy
stanowisk nauczycieli akademickich, płeć, wymiar zatrudnienia, typ instytucji systemu
szkolnictwa wyższego i nauki, forma własności uczelni, tytuł profesora, stopnie naukowe
i stopnie w zakresie sztuki oraz tytuły zawodowe.
Doktoranci, w tym cudzoziemcy, w przekrojach: NUTS 1, województwa, NUTS 2, płeć, wiek,
typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki, dziedziny nauki i dziedzina sztuki,
forma kształcenia.
Osoby, które uzyskały stopień doktora, w tym cudzoziemcy, w przekrojach: województwa,
forma kształcenia, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki, płeć, dziedziny
nauki i dyscypliny naukowe, dziedzina sztuki i dyscypliny artystyczne.
Studenci i absolwenci studiów pierwszego stopnia, jednolitych studiów magisterskich,
studiów drugiego stopnia, łącznie z cudzoziemcami, w tym prowadzonych z wykorzystaniem
metod i technik kształcenia na odległość, w przekrojach: NUTS 1, województwa, NUTS
2, NUTS 3, wiek, płeć, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki, forma
własności uczelni, grupy, podgrupy, nazwy i kierunki studiów, forma studiów, kontynenty
i kraje obywatelstwa, rok studiów, uczelnie.
Liczba studentów i absolwentów łącznie z cudzoziemcami, w przekrojach: NUTS 1, województwa,
NUTS 2, powiaty, gminy.
Mobilność absolwentów, w przekrojach: kraj, płeć, poziom ISCED, studia odbywające
się za granicą, cel wyjazdu.
Studenci i absolwenci z niepełnosprawnością łącznie z cudzoziemcami, w przekrojach:
NUTS 1, województwa, NUTS 2, rodzaj niepełnosprawności, płeć, grupy kierunków studiów,
typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki, forma studiów.
Studenci i doktoranci otrzymujący stypendia, w tym cudzoziemcy, w przekrojach: typ
instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
Uczestnicy studiów podyplomowych, w tym cudzoziemcy, w przekrojach: NUTS 1, województwa,
NUTS 2, płeć, wiek, typ instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki, podgrupy
kierunków studiów.