1.
W celu ewaluacji Programu organ prowadzący szkołę, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt
1-3, który otrzymał wsparcie finansowe, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, składa do
właściwego wojewody, za pośrednictwem strony internetowej Programu, o której mowa
w art. 65 ust. 32 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, informację o wykorzystaniu wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt
1, w terminie określonym w harmonogramie Programu.
2.
W celu ewaluacji Programu dyrektor szkoły, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 2-4, składa
do właściwego ministra, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 4-6, za pośrednictwem strony
internetowej Programu, o której mowa w art. 65 ust. 32 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, informację o wykorzystaniu wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt
1, w terminie określonym w harmonogramie Programu.
3.
Informacja, o której mowa w ust. 1 i 2, zawiera:
1)
kwotę wykorzystanego wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, w odniesieniu
do danej szkoły biorącej udział w Programie;
2)
wykaz zakupionego wyposażenia dla danej szkoły biorącej udział w Programie;
3)
informację o zakresie wykorzystanego wsparcia finansowego, o którym mowa w § 2 ust.
1 pkt 1;
4)
informację o ewentualnych trudnościach przy wykorzystywaniu wsparcia finansowego,
o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.