1)
dokonuje sprawdzenia informacji zawartych w policyjnych systemach informatycznych
o innej niezamieszkującej wspólnie osobie najbliższej, u której dziecko ma zostać
umieszczone, w szczególności w zakresie:
a)
rejestracji procesowych, w tym związanych z przestępstwami przeciwko życiu i zdrowiu,
wolności seksualnej i obyczajności, rodzinie i opiece,
b)
zarejestrowanych w miejscach zamieszkania interwencji Policji, w szczególności związanych
z przemocą domową,
2)
ustala tożsamość pracownika socjalnego na podstawie legitymacji służbowej;
3)
ustala tożsamość dziecka, któremu zapewniana jest ochrona;
4)
ustala tożsamość innych małoletnich, zamieszkujących w miejscu wykonywania czynności;
5)
ustala tożsamość rodziców, opiekunów prawnych lub faktycznych dziecka, lekarza, ratownika
medycznego lub pielęgniarki, psychologa oraz innych uczestników postępowania, obecnych
w miejscu wykonywania czynności;
6)
ustala tożsamość i dane adresowe innej niezamieszkującej wspólnie osoby najbliższej
w rozumieniu art. 115 § 11 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny, uprawnionego członka rodziny zastępczej lub uprawnionego pracownika rodzinnego domu
dziecka lub instytucjonalnej pieczy zastępczej, w której zostanie umieszczone dziecko,
obecnych w miejscu wykonywania czynności;
7)
zapoznaje się z informacjami dotyczącymi dziecka, będącymi w posiadaniu pracownika
socjalnego, niezbędnymi do zapewnienia prawidłowego przebiegu czynności oraz przedstawienia
stanowiska, o którym mowa w § 7.