1.
Spis osób ujmowanych w spisie z urzędu w gminie mającej status miasta sporządza się
według ulic wymienionych w porządku alfabetycznym, w obrębie ulic - według kolejnych
numerów budynków, a w obrębie budynków - według kolejnych numerów lokali.
2.
Spis osób ujmowanych w spisie z urzędu w gminie innej niż określona w ust. 1 sporządza
się według poszczególnych miejscowości wymienionych w porządku alfabetycznym, a w
obrębie miejscowości - według kolejnych numerów budynków i lokali; jeżeli w miejscowości
są ulice - także według ulic wymienionych w porządku alfabetycznym oraz kolejnych
numerów budynków i lokali.
3.
Osoby, które złożyły wniosek o zmianę miejsca głosowania, ujmuje się w spisie po osobach
ujętych w spisie z urzędu, po rozdzieleniu spisu wierszem „Osoby, które zmieniły miejsce
głosowania przed wydrukowaniem spisu”, w porządku alfabetycznym według nazwisk, a
w obrębie nazwiska według imion.