1.
Każdorazowe wyjęcie zajętych kosztowności z kasy pancernej albo skrytki bankowej następuje
w obecności kierownika komórki organizacyjnej prowadzącej egzekucję administracyjną
lub osoby zastępującej tego kierownika oraz dwóch pracowników obsługujących organ
egzekucyjny.
2.
Organ egzekucyjny zawiadamia zobowiązanego o wyznaczonym terminie wyjęcia kosztowności
z kasy pancernej albo skrytki bankowej oraz o możliwości obecności zobowiązanego przy
tej czynności.
3.
Z czynności wyjęcia kosztowności z kasy pancernej albo skrytki bankowej pracownik
obsługujący organ egzekucyjny spisuje protokół, w którym zamieszcza informacje o nienaruszeniu
pieczęci na kopercie, jeżeli kosztowności były w niej umieszczone, oraz o zgodności
kosztowności wpisanych w protokole zajęcia z kosztownościami znajdującymi się w kasie
pancernej albo skrytce bankowej. Protokół sporządza się w trzech egzemplarzach, z
których jeden otrzymuje zobowiązany, jeden pozostaje przy kosztownościach, a jeden
- w aktach egzekucyjnych.