Wpisów do legitymacji służbowej dokonuje się na etapie personalizacji poprzez umieszczenie:
1)
nazwy jednostki organizacyjnej Policji, w której policjant pełni służbę, z tym że
w przypadku legitymacji policjantów pełniących służbę w:
a)
komisariacie Policji - umieszcza się nazwę komendy powiatowej Policji, komendy miejskiej
Policji lub komendy rejonowej Policji, na obszarze działania której znajduje się komisariat
Policji,
b)
komisariacie specjalistycznym Policji - umieszcza się nazwę komendy wojewódzkiej (Stołecznej)
Policji, na obszarze działania której znajduje się komisariat specjalistyczny Policji,
c)
ośrodku szkolenia Policji - umieszcza się nazwę komendy wojewódzkiej (Stołecznej)
Policji, na obszarze działania której znajduje się ośrodek szkolenia Policji;
2)
wizerunku twarzy policjanta, sporządzonego na podstawie fotografii o wymiarach 35
x 45 mm, wykonanej na jednolitym jasnym tle, mającej dobrą ostrość oraz pokazującej
wyraźnie oczy i twarz; powinna ona przedstawiać osobę od wierzchołka głowy do górnej
części barków, tak aby jej twarz zajmowała 70-80 % fotografii; fotografia ma pokazywać
osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, patrzącą na wprost z otwartymi
oczami, z naturalnym wyrazem twarzy i zamkniętymi ustami;
3)
imienia, nazwiska, stopnia i numeru identyfikacyjnego policjanta nadanego w teleinformatycznym
systemie kadrowym Policji;
4)
numeru legitymacji służbowej oraz daty jej ważności;
4a)
nazwy organu, który wydał legitymację służbową;