Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 maja 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej na rok 2017
Pokaż treść w pełnym oknie Permalink ELI:
Tekst HTML:
Tekst ogłoszony:
Status aktu prawnego:
wygaśnięcie aktu
Typ dokumentu:
Rozporządzenie
Data ogłoszenia:
2016-05-31
Data wydania:
2016-05-20
Data wejścia w życie:
2016-05-31
Data wygaśnięcia:
2017-12-31
Organ wydający:
- MIN. FINANSÓW
Podstawa prawna (1)
Adres publikacyjny | Status | Tytuł |
---|---|---|
Dz.U. 2009 nr 157 poz. 1240 | akt posiada tekst jednolity | Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych |
Podstawa prawna z art. (1)
Adres publikacyjny | Artykuł | Status | Tytuł |
---|---|---|---|
Dz.U. 2009 nr 157 poz. 1240 | art. 138 ust. 6 | akt posiada tekst jednolity | Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych |
Odesłania (4)
Adres publikacyjny | Status | Tytuł |
---|---|---|
Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 | wygaśnięcie aktu | Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 11 maja 2011 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych |
Dz.U. 2010 nr 38 poz. 207 | akt posiada tekst jednolity | Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych |
Dz.U. 2002 nr 46 poz. 430 | uznany za uchylony | Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 marca 2002 r. w sprawie sposobu podziału środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli pomiędzy budżety poszczególnych wojewodów, form doskonalenia zawodowego dofinansowywanych ze środków wyodrębnionych w budżetach organów prowadzących szkoły, wojewodów, ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz szczegółowych kryteriów i trybu przyznawania tych środków. |
Dz.U. 1982 nr 3 poz. 19 | akt posiada tekst jednolity | Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela. |